چگونه بفهمیم چقدر از حجم اینترنت باقی مانده است؟ (3راه برای هر اپراتور)

نحوه اطلاع از باقی مانده حجم اینترنت

در دنیای امروز که گاهی بیشتر وقتمان را در اینترنت می‌گذرانیم، مدیریت و کنترل حجم داده‌های مصرفی و توجه به باقی مانده حجم اینترنت اهمیت بسیار زیادی دارد. همه ما با تجربه ناخوشایند تمام شدن ناگهانی حجم اینترنت خود روبه‌رو شده‌ایم که ممکن است منجر به قطع شدن اتصال، کاهش سرعت یا افزایش هزینه‌های مصرفی شود. ما در این مقاله به شما راه‌های اطلاع از شارژ باقی مانده اینترنت مخابرات، آسیاتک، شاتل و سیمکارت‌های مختلف را توضیح می‌دهیم. به کمک کنترل حجم اینترنت می‌توانید از دسترسی افراد ناشناس به اینترنت خود نیز اطلاع پیدا کنید و در صورت لزوم از روش‌های جلوگیری از هک شدن مودم وای‌فای و راهنمای تغییر رمز عبو در انواع مودم‌ها برای قطع دسترسی افراد ناشناس استفاده کنید.

فهرست مطالب

چگونه بفهمیم چقدر از حجم وای فای باقی مانده؟

اطلاع از شارژ باقی مانده اینترنت یکی از دغدغه‌های متداول کاربران پس از خرید مودم و خرید اینترنت است. برای رفع این مسئله شرکت‌ها و اپراتورهای مختلف برای استعلام حجم باقی مانده اینترنت روش‌های مختص به خود را برای کاربران فراهم کرده‌اند که در ادامه به طور کامل آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

اطلاع از حجم باقی مانده اینترنت مخابرات

نحوه استعلام باقیمانده حجم اینترنت مخابرات

برای اطلاع از حجم باقی مانده اینترنت مخابرات می‌توانید از ۳ روش مختلف سایت، کد دستوری و اپلیکیشن مخابرات من استفاده کنید.

از طریق سایت

  • اولین روش اطلاع از حجم وای فای باقی مانده مخابرات، مراجعه به سایت مخابرات به نشانی adsl.tci.ir است. با مراجعه به سایت و وارد کردن شماره تلفن ثابت بدون صفر به همراه رمز عبور و کد امنیتی می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید. سپس مطابق با تصویر زیر می‌توانید از شارژ باقی مانده اینترنت و سایر جزئیات مرتبط با اینترنت خود اطلاع پیدا کنید.

با استفاده از کد دستوری

دومین روش برای مشاهده حجم باقیمانده اینترنت مخابرات، استفاده از کد دستوری *2020*2*3# است. با شماره گیری این کد دستوری نتیجه شارژ باقی مانده اینترنت از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد. همچنین به کمک کد دستوری *2020*2# می‌توانید رمز ورود به سایت را تغییر دهید یا ترافیک مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

برنامه باقی مانده حجم اینترنت وای فای مخابرات

سومین روش استفاده از اپلیکیشن ″مخابرات من″ است. این اپلیکیشن را می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر دانلود و نصب کنید. از طریق اپلیکیشن مخابرات من می‌توانید اطلاعات مختلفی را درباره جزئیات اینترنت خود نیز مشاهده کنید.

اطلاع از باقی مانده حجم اینترنت آسیاتک

نحوه استعلام باقیمانده حجم اینترنت آسیاتک

برای مشاهده ریز مصرف و باقیمانده حجم اینترنت آسیاتک می‌توانید از 2 روش مراجعه به سایت یا اپلیکیشن آسیاتک استفاده کنید.

از طریق سایت

مشاهده حجم وای فای باقی مانده آسیاتک از طریق سایت معمول‌ترین روش استعلام کاربران است. از طریق آدرس ecare.asiatech.ir وارد سایت آسیاتک شوید. سپس بر روی گزینه ″ورود به حساب کاربری″ که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. در ادامه وارد صفحه‌ای مطابق با تصویر زیر می‌شوید که باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد. در قسمت پیشخوان می‌توانید شارژ مانده اینترنت خود را مشاهده کنید.

از طریق اپلیکیشن MyAsaiatech

روش دوم نصب اپلیکیشن MyAsaiatech بر روی گوشی یا تبلت است. این نرم‌افزار بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل نصب است. بدین ترتیب با وارد شدن به اکانت خود می‌توانید میزان شارژ مانده اینترنت و ریز مصرف‌ را مشاهده کنید.

اطلاع از باقی مانده حجم اینترنت شاتل

برای مشاهده ترافیک مصرفی و حجم وای فای باقی مانده شاتل وارد سایت شاتل به آدرس my.shatel.ir شوید. سپس بر روی گزینه ″ورود به مای‌شاتل″ کلیک کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. پس از ورود به حساب کاربری خود در قسمت ترافیک فعال می‌توانید حجم اینترنت باقی مانده خود را مشاهده کنید.

نحوه اطلاع از باقی مانده حجم اینترنت سیمکارت

چگونه بفهمیم چقر از حجم اینترنت همراه اول باقیمانده است؟

اپراتورهای مختلف همراه اول، ایرانسل و رایتل هر کدام روش منحصربه‌فردی را برای استعلام باقی مانده حجم بسته اینترنت دارند که در ادامه همه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

نحوه استعلام باقی مانده حجم اینترنت همراه اول

چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت همراه اول داریم؟ اطلاع از باقی مانده حجم اینترنت همراه اول از طریق ۳ روش مراجعه به سایت یا اپلیکیشن همراه من و شماره گیری کد دستوری امکان پذیر است.

محصول مرتبط  انتخاب بهترین مودم برای دفترکار و شرکت، راهنمایی خرید مودم برای دفترکار

مراجعه به سایت همراه اول

با مراجعه به سایت همراه اول به آدرس my.mci.ir مطابق با تصویر زیر و وارد کردن شماره تلفن همراه خود و تأیید کد ارسالی می‌توانید وارد سایت شوید و اطلاعات مرتبط با شارژ باقی مانده اینترنت و سایر موارد را دریافت کنید.

با استفاده از اپلیکیشین همراه من

اپلیکیشین ″همراه من″ را می‌توانید از طریق سایت همراه اول، فروشگاه‌های معتبر یا شماره گیری کد *1111# دانلود و نصب کنید. پس از ورود به حساب کاربری خود با استفاده شماره تلفن همراه، می‌توانید اطلاعات مختلف مرتبط با اینترنت، پیامک، مکالمه و … را مشاهده و دریافت کنید.

کد استعلام مانده اینترنت همراه اول

با شماره گیری کد دستوری *100*10# یک پیامک حاوی اطلاعات مرتبط با بسته اینترنتی شما برایتان ارسال می‌شود. بدین ترتیب به راحتی و بدون نیاز به اینترنت یا شارژ، از  باقی مانده بسته خود اطلاع پیدا خواهید کرد.

چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت ایرانسل داریم؟

نحوه استعلام باقیمانده حجم اینترنت ایرانسل

چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت ایرانسل داریم؟ برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل ۴ روش مختلف مراجعه به سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من، کد دستوری و شماره تماس وجود دارد.

مراجعه به سایت ایرانسل

اولین روش استعلام مانده بسته اینترنت ایرانسل، مراجعه به سایت ایرانسل به آدرس irancell.ir است. بر روی شکل آدمک در قسمت بالایی سایت در سمت چپ صفحه کلیک و گزینه اطلاعات حساب را انتخاب کنید. در صفحه باز شده مطابق با تصویر زیر شماره تلفن همراه خود را وارد و کد ارسال را تأیید نمایید. در صفحه باز شده می‌توانید حجم باقی مانده بسته، مکالمه و پیامک و سایر اطلاعات مرتبط با حساب خود را مشاهده کنید.

اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ″ایرانسل من″ را از طریق سایت ایرانسل یا فروشگاه‌های معتبر دانلود و نصب کنید. با ورود به حساب کاربری خود می‌توانید حجم باقی مانده بسته و سایر جزئیات مرتبط با حساب خود را مشاهده کنید.

کد استعلام مانده اینترنت ایرانسل

کد دستوری *555*1*4*1# را شماره گیری کنید. بلافاصله اطلاعات مرتبط با شارژ اینترنت باقی مانده و مانده اعتبار اصلی سیمکارت بر روی صفحه شما نشان داده خواهد شد.

شماره تماس

برای اطلاع از خدمات تلفن و اینترنت همراه خود شماره ۷۰۰، جهت اطلاع از باقی مانده حجم اینترنت فیبر نوری شماره ۷۸۹ و جهت اطلاع از خدمات اینترنت ثابت شماره ۷۰۷ را شماره گیری و راهنمایی‌های اپراتور را دنبال کنید.

نحوه استعلام باقی مانده حجم اینترنت رایتل

چطور بفهمیم چقدر حجم اینترنت رایتل داریم؟ برای اطلاع از استعلام مانده شارژ رایتل می‌توانید از ۳ روش سایت رایتل، اپلیکیشن رایتل من و کد دستوری استفاده کنید.

از طریق سایت رایتل

از طریق سایت رایتل به آدرس my.rightel.ir وارد سامانه رایتل من شوید و مراحل را دنبال کنید. سپس مطابق با تصویر زیر شماره همراه خود را وارد کنید و کد یکبار مصرف را تأیید نمایید. در ادامه می‌توانید شارژ اینترنت باقی مانده اینترنت، مکالمه، پیامک و سایر اطلاعات مرتبط با حساب خود را مشاهده کنید.

اپلیکیشن رایتل من

اپلیکیشین ″رایتل من″ را از طریق سایت رایتل یا فروشگاه‌های معتبر دانلود و نصب کنید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید و اطلاعات مرتبط با اینترنت، پیامک، مکالمه و سایر موارد را مشاهده کنید.

کد استعلام مانده اینترنت رایتل

جهت استعلام حجم اینترنت باقی مانده رایتل خود کد دستوری *200*5*2# را شماره گیری نمایید. سپس یک پیامک حاوی اطلاعات بسته اینترنتی شما برایتان ارسال خواهد شد.

معرفی فروشگاه فراگرام

فراگرام یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه ارائه انواع تجهیزات شبکه متنوع است. شما عزیزان می‌توانید محصولات باکیفیت، متنوع و با قیمت مناسب برندهای معتبر را از فروشگاه فراگرام به راحتی خریداری کنید. پس اگر به دنبال بهبود شبکه خود هستید، اتصال امن، پایدار و پرسرعت را با فراگرام تجربه کنید. ما انواع مودم مانند مودم‌ همراه، مودم گیمینگ، مودم فیبر نوری، روتر کابل شبکه و سایر تجهیزات شبکه را برای رفع نیازهای متنوع و متفاوت شبکه ارائه می‌دهیم. همچنین، ما همواره در تلاش هستیم تا خریدی لذت‌بخش را برای شما مشتریان عزیز خود به ارمغان بیاوریم.

نیلوفر زندی
ارسال دیدگاه