بهترین مودم های ارزان قیمت موجود در بازار در سال ۱۴۰۲

مودم ارزان قیمت

مودم ارزان قیمت یکی از ابزارهای مهم برای اتصال به اینترنت در خانه، محل کار و … است. همچنین  یک مودم ارزان بسیاری از نیازهای روزمره کاربران را رفع می‌کند،. بنابراین نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای خرید مودم و اتصال به اینترنت ندارید. البته ممکن است این مودم‌ها در مقایسه با مودم‌های گران‌تر در برخی از ویژگی‌ها کمی ضعیف‌تر عمل کنند. امروزه انتخاب و خرید یک مودم ارزان قیمت در میان انواع مختلفی از مودم‌ها با قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلف کاری نسبتاً دشوار و چالشی است. ما در این مقاله نکات کلی راهنمایی خرید مودم ‌ارزان قیمت را به شما ارائه می‌دهیم تا انتخاب خوب و مناسبی بر اساس نیازهای خود داشته باشید. در ادامه نیز چند نمونه از بهترین مودم‌های ارزان موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

نکات کلی راهنمایی خرید مودم ارزان قیمت

هنگام خرید مودم باید به یک سری از نکات مهم در این زمینه توجه کنید تا انتخاب مناسب و درستی داشته باشید. در میان ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی متنوعی که مودم‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهند باید توجه داشته باشید که کدام یک برای رفع نیازها و خواسته‌های شما ضروری‌تر هستند. در ادامه به نکات مهم در خرید بهترین مودم ارزان می‌پردازیم:

 

  • تعیین نیازها:

قبل از خرید مودم ارزان قیمت، نیازها و انتظارات خود را به طور کامل مشخص کنید. بررسی کنید که چه تعداد دستگاه را به مودم وصل می‌کنید و به چه سرعتی برای انتقال داده یا چه قابلیت‌های امنیتی نیاز دارید.

 

  • سرعت انتقال داده:

بررسی کنید که بهترین مودم ارزان مدنظر شما سرعت کافی برای رفع نیازهای شما را ارائه می‌دهد یا خیر. همچنین توجه داشته باشید که برخی از انواع مودم ارزان قیمت سرعت انتقال داده کمتری دارند.

 

  • پوشش شبکه بی‌سیم:

اگر قصد دارید از شبکه بی‌سیم استفاده کنید اطمینان پیدا کنید که مودم ارزان قیمت قابلیت پوشش وایرلس قوی و اتصال اینترنت پایدار را برای شما فراهم می‌کند.

 

  • تعداد پورت‌ها:

تعداد پورت‌های اترنت و USB یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین مودم ارزان است. اگر قصد دارید دستگاهی را از طریق کابل اترنت یا USB به مودم متصل کنید مطمئن شوید که تعداد پورت‌های مورد نیاز شما در مودم وجود دارند.

  • قابلیت‌های امنیتی:

یکی از موارد مهم در هر مودمی و به ویژه مودم ارزان قیمت، پشتیبانی از استانداردهای امنیتی است. این قابلیت‌ها به حفظ امنیت دستگاه و جلوگیری از دسترسی افراد ناشناس به اطلاعات و مودم جلوگیری می‌کنند.

  • مقایسه قیمت و ویژگی: مقایسه قیمت و ویژگی‌های مودم‌های ارزان قیمت موجود در بازار به شما کمک می‌کند تا یک مودم با نسبت مناسب قیمت و کیفیت را پیدا کنید. مطالعه نظرات کاربران در این زمینه نیز مفید است.

 

معرفی بهترین مودم‌های ارزان موجود در بازار

در حال حاضر انواع مختلفی از مودم‌ها مانند مودم فیبر نوری، مودم ADSL، مودم VDSL و … با قابلیت‌های متنوع در بازار وجود دارند که خرید مودم ارزان قیمت و مناسب را به امری دشوار تبدیل کرده‌اند. در این بخش از مقاله بهترین‌ مودم‌های ارزان موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم که با مقایسه ویژگی‌ها و تطبیق‌ آن‌ها با نیازها و انتظارات خود می‌توانید بهترین مودم را خریداری کنید.

محصول مرتبط  مناطق تحت پوشش اینترنت فیبرنوری و نحوه درخواست اینترنت فیبر نوری + هزینه در سال ۱۴۰۲

معرفی مودم روتر TP-Link مدل TD-W8961N ADSL2 Plus

مودم روتر TP-Link مدل TD-W8961N ADSL2 Plus:

مودم 8961 بهترین مودم‌ ارزان ADSL تولید شرکت TP-Link و ارزان‌ترین مودم موجود در بازار است. این مودم قابلیت‌های مختلفی مانند قابلیت وایرلس، قابلیت مدیریت و امنیت WPA2، سرعت بالای انتقال داده را به کاربران ارائه می‌دهد. پورت‌ USB این مودم نیز، امکان دسترسی به اینترنت را به وسیله کابل فراهم می‌کند.

 

معرفی مودم روتر TP-Link مدل TD-W9960

مودم روتر VDSL/ADSL تی پی لینک مدل TD-W9960

مودم ۹۹۶۰ یکی از مودم‌های پروفروش برند TP-Link و یک مودم ارزان قیمت است. این مودم دارای دو قابلیت‌ ADSL و VDSL است. همچنین مودم ۹۹۶۰، یک بانده است که هم به صورت بی‌سیم و هم باسیم به اینترنت متصل می‌شود. این مودم سرعت بالایی در انتقال داده‌ها دارد و برای کاربران خانگی و اداری انتخاب مناسبی است‌.

 

معرفی مودم روتر VDSL/ADSL بي‌سيم TP-Link مدل Archer VR300

مودم روتر VDSL/ADSL بي‌سيم تی پی لینک مدل Archer VR300

مودم VR300 یک مودم‌ دوبانده و تولید شرکت TP-Link است که از دو تکنولوژی VDSLو ADSL پشتیبانی ‌می‌کند و سرعت بالایی دارد. همچنین این مودم دارای قابلیت مدیریت مودم، قابلیت وایرلس و قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند QoS (کیفیت خدمات) است. مودم VR300 بهترین مودم ارزان موجود در بازار است.

 

معرفی مودم روتر بی‌سیم TP-Link مدل ARCHER VR400

مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL تی پی لینک مدل Archer VR400

مودم VR400 دو قابلیت ADSL و VDSL مجهز است. این مودم ارزان قیمت از قابلیت‌های پیشرفته مانند قابلیت QoS یا همان سرویس کنترل خدمات نیز پشتیبانی می‌کند که به مدیریت بهتر ترافیک شبکه و اولویت‌‌بندی دستگاه‌های متصل کمک می‌کند. همچنین مودم VR400 از سرعت بالایی برخوردار است و در لیست مودم‌های پرطرفدار جهان قرار دارد.

 

مودم ADSL-VDSL برندTP-Link مدل VR600

مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL تی پی لینک مدل Archer VR400

مودم VR600 یکی از بهترین مودم‌های ارزان دوبانده از برند TP-Link است. این مودم دارای قابلیت‌های متنوعی از جمله تکنولوژی MIMO، قابلیت مدیریت شبکه، مدیریت دستگاه‌های متصل به شبکه و … است. همچنین مودم VR600 سرعت انتقال داده بالایی دارد و انتخابی مناسب برای شرکت‌ و دفترکار به شمار می‌رود.

 

فراگرام

فراگرام از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش انواع تجهیزات شبکه به ویژه انواع مودم است. با مراجعه به بخش فروشگاهی سایت فراگرام می‌توانید انواع مودم‌های ADSL، مودم‌های VDSL، مودم‌های فیبر نوری و مودم‌های همراه را مشاهده نمایید. شما عزیزان می‌توانید از طریق سایت فراگرام بهترین مودم ارزان قیمت موجود در بازار را با بالاترین کیفیت، از سایت فراگرام تهیه نمایید. ما در مجموعه فراگرام همواره تلاش می‌کنیم تا خریدی آسان و لذت‌بخش را برای شما مشتریان گرامی به ارمغان بیاوریم.

نیلوفر زندی
ارسال دیدگاه